Lloret de Mar posa en marxa aquesta setmana les activitats de turisme actiu Lloret Nature de tardor

El programa inclou sortides de marxa nòrdica, sortides guiades d’immersió lleugera i una nova gimcana familiar de pistes al bosc

Lloret de Mar posa en marxa aquest cap de setmana les activitats de turisme actiu que s’inclouen dins el programa Lloret Nature amb l’objectiu de posar en valor el nostre patrimoni natural i apropar-lo als visitants.

Aquest dissabte començaran les sortides de marxa nòrdica amb tres rutes disponibles que canvien segons la setmana: camí de ronda nord, camí de ronda sud i boscos de Lloret i les sortides guiades d’immersió lleugera (snorkelling) en família per descobrir la fauna i la flora submarines de la Costa Brava.

Com a novetat, els dissabtes del mes d’octubre al matí es programarà la nova activitat “L’enigma del bosc”, una combinació de gimcana, joc de pistes i escape room per descobrir i superar en família una sèrie de reptes al bosc de Fenals.

Totes les activitats s’ofereixen en quatre idiomes (català, castellà, anglès i francès) i les imparteixen professionals acreditats en activitats de lleure.

En paraules d’Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme “Els mesos de setembre i octubre ofereixen unes condicions ideals per practicar activitats a l’aire lliure a Lloret i gaudir de la naturalesa. Des de Lloret Turisme donem continuïtat al programa Lloret Nature que ja vam tenir actiu durant els mesos d’abril, maig i juny amb noves propostes saludables i de valors que combinen l’activitat física i la descoberta de l’entorn.”

Segons les dades obtingudes a la plataforma d’intel·ligència turística desenvolupada per Mabrian Technologies, de tots els productes turístics de la destinació, el natural ha estat el que obtingut més satisfacció dels turistes que han visitat Lloret de Mar durant la tardor dels últims dos anys.

Tota la informació amb horaris i preus es pot consultar en el web www.lloretdemar.org i les inscripcions es poden fer a les oficines de turisme de Lloret de Mar.

Galeria

Notícies relacionades

El Next Generation EU – Pla de Sostenibilitat Turística en Destinacions de Lloret de Mar arriba a la fita 220 amb el 82,35% dels projectes en execució

El Next Generation EU – Pla de Sostenibilitat Turística en Destinacions de Lloret de Mar arriba a la fita 220 amb el 82,35% dels projectes en execució

El Next Lloret, nom amb el que és conegut el conjunt de projectes Next Generation EU – Pla de Sostenibilitat Turística en Destinacions de Lloret de…

El Lloret Convention Bureau participa aquest mes de gener en diferents accions promocionals per impulsar el esdeveniments MICE aquest 2025

El Lloret Convention Bureau participa aquest mes de gener en diferents accions promocionals per impulsar el esdeveniments MICE aquest 2025

El Lloret Convention Bureau ha iniciat aquest gener el desenvolupament del seu pla d’accions amb la participació en dos workshops professionals adr…